ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

دخترملوسم

شيرين كاريهاي دخترم

1389/11/16 12:17
نویسنده : مامان مهربون
284 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم خيلي به مامان وابسته شدي و توي خونه فقط دنبال من هستي ، عزيزم

خيلي دوست داري كه چهاردست و پا بري و هنوز نميتوني (تلاش كن حتما موفق

ميشي عزيزم)

خاله سولماز وقتي به شما ميگه لوس شو،شما هم چشماشتو ميبندي و دهنتو

خيلي با مزه جمع ميكني و اينكه هر كسي كه ميخواد از در خونه بره باهاش باي باي

ميكني

ديروز داشتم كلمه آب را يادت ميدادم عزيزم خودت يك دفعه ميگفتي آبه ، عزيز دلم

خيلي خوشحال شدم و كلي ذوق كردم

ستايش جان عزيز دلم ،دختر ملوسم پتو رو ميگيره روي صورتش بعد مياره پايين و بعد

كلي واسه خودت ميخندي و ما را شاد ميكني كه با هم دالي بازي كنيم

وقتي بازي خرگوشه اومد را كه برات ميگم سرت را مياري پايين و دستاتو مياري جلو كه

من قلقلكت ندم. 

موقع خواب هم كه بماند سر جات بعد از خوردن شير كلي سر وصدا ميكني و براي خودت حرف

ميزني ميخندي دستهاي منو ميگيري تا خوابت ببره

هميشه خنده رو لبهات باشه عزيزم ، خدا جون دخترم رو بهت سپردم مواظبش باش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
16 بهمن 89 14:11
مامان ستایش کاش یک عکس هم گذاشته بودی تا ما هم کیفور می شدیم.به من سر بزن خوشحال می شم.
فرزانه
17 بهمن 89 14:53
سلام خسته نباشی با دختر شیطونت چی کارا میکنید حسابی شده همدمت ها مگه نه؟ دختر منم 13 ماه نیمشه خیلی کارا میکنه تازه داره تاتی تاتی میکنه طفلکی نمیتونه تعادلشو حفظ کنه و همش می خوره زمین منم همش نگران و همه جا میرم دنبالش دختر گلتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترملوسم می باشد