ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

دخترملوسم

شیطنتهای ستایش

1390/7/27 17:07
نویسنده : مامان مهربون
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان, خوبی خوشگل من خیلی شیطون شدی و دل منو و بابایی را میبری تمام

 وقت را دوست داری بازی بکنی و ماشااله پرانرژی هستی اما من و بابایی خسته از سر کار

 میاییم و شما دلت میخواد که بازی بکنی و چند شبه که همش با گریه میخوابونمت یعنی به

ذور , عزیزم متاسفم که نمیتونم زیاد باهات بازی بکنم .

niniweblog.com

خب بریم سر اصل مطلب ستایش کوچولو خیلی شیطون شده دیشب مامانی داشت آشپزی

میکرد و ستایش هم طبق معمول آویزون که یکدفعه دیدم  با صدای بلند میخندی ,

برگشتم دیدم بله روغن مایع را ریختی روی فرش آشپزخونه و ماکارونی رشته ای هم روی

زمین و توی کشوی کابینت چه ذوقی میکرد بچم من هم چیزی نگفتم و همش خرابکاری که

کرده بود بابایی را هم صدا میکردی که ببینه .niniweblog.com

 

چند شب پیش هم با بابایی تو اتاقت بودی و من هم تو آشپزخونه بودم که منو صدا میکردی

رفتم اتاق ستایش دیدم بابایی وسایل کمد دیواری را ریخته زمین و ستایش جونم با اسباب

بازیاش توی کمد نشسته و داره بازی میکنه و میخواست که من هم برم پیشش .

چون یه بار دیده بود که من وسایلها را ریختم پایین و مرتب کردم خانوم هوس کرده بودند که

توی کمد بازی کنند خلاصه به ذور از توی کمد بیرون آوردیمت خوشگل من.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
27 مهر 90 17:28
سلام مامان ستایش ،دختر نازی داری .بچه ها اگه شیطونی نکنن که ما بزرگا هم دل نمی بریم پس شیطنت بچه ها برابر است با دل رفتن مادر و پدر . خوشحال می شم به وب ملینا شر بزنین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترملوسم می باشد