ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره

دخترملوسم

شیطنت و شیرین کاری

1390/9/8 8:41
نویسنده : مامان مهربون
590 بازدید
اشتراک گذاری
سلاه به دختر عزیزم            
               
روزهها به تندی در حال سپری شدن هستند و این چند مدت چقدر زود گذشت زمانی که   
               
بدنیا اومدی با تمام وجودم قربون صدقه ات میرفتم و تو دلم همیشه خدا را شکر میکردم   
               
بخاطر این فرشته نازنین ، الان دخترم به سلامتی حرف میزنه ، وقتی دارم با بابایی صحبت
               
 میکنم کنار ما میشینه و اینکه دوست داره مدام باهاش بازی بکنی.    
               
               
       

niniweblog.com

       
               
               
یه چیز خیلی جالب اینکه هر کسی با من شوخی بکنه شما ناراحت میشی و با زبون خودت
               
 از من طرفداری میکنی و این عکس العمل را بابابایی و مادر جون هم انجام میدی و تند تند 
               
میگی نکن نکن با حرکت دستهای کوچولوت .        
               
 niniweblog.com              
               
دیشب میوه ها را شستم و یکی یکی پوست گرفتم تا رسیدم به انار که یکدفعه اومدی جلو
               
گفتی مامانی مامانی بده بده ، فهمیدم که انار دلت میخواد یه تیکه بهت دادم و دونه دونه 
               
انار را تو دهنت میزاشتی و بعد هسته ها را درمیآوردی و میزاشتی تو پیش دستی و پشت 
               
سر هم  میگفتی به به  و سرت رو هم تکون میدادی ، خیلی بامزه میوه میخوردی و من و 
               
بابایی هم به کارهایی که انجام میدادی کلی خندیدیم .      
               
 
 

niniweblog.com

niniweblog.com

             
               
شب موقع خوابیدن زمانی که خونه مادر جون هستیم خیلی ذوق میکنی و وقتی چراغها را 
               
خاموش میکنیم با صدای بلند میگی دایییییییییییییییی ، خالههههههههههههههههه اونها هم 
               
میان پیشت و تو هم ذوق میکنی میایی بغلم و از این بازی خیلی خوشت میاد.  
               
               
 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

             
               
               
دختر نازم خیلی از کلمات را یاد گرفتی و با خونه سازیت خیلی بازی میکنی و یه عروسک 
               
داری که اسمش را گذاشتی نانا و باهاش میخوابی.      
               
دایره لغت ستایش جون:            
               
شوخی نکن = شوخی نهن          
               
دیوار= دیوا              
               
پروانه = پی وانه            
               
مجید =مجید            
               
شاهرخ = شایوخ            
               
لباس=اباس            
               
زهرا=زهیا              
               
سولماز=سوماس            

 بالش = بالش

پتو = پدو

             
               
               
و خیلی چیزهای دیگه که فعلا یادم نمیاد سر فرصت حتما مینویسم.    
               
فرشته من خیلی دوست دارم و من و بابایی با تمام وجود عاشقتیم.    
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
9 آذر 90 13:22
الهی چقدر شیرین زبونی می کنه . وقتی که بچه ها حرف می زنن اونقدر خوشحال می شیم که دوست داریم فقط اونا حرف بزنن. قربونت برم خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترملوسم می باشد