ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

دخترملوسم

سال نو

1390/1/14 14:41
نویسنده : مامان مهربون
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم ، سال نو مبارك اميدوارم كه زير سايه پدر و مادر سال خوبي داشته باشي. من مطمئن هستم كه سال خيلي خوبي خواهيم داشت با وجود شما فرشته خدا ، ماماني سال پر كار همراه با سلامتي و پر پول براي بابايي آرزومنديم.

ستايش جان ماماني بعد از هفده روز كه پيش شما بود سر كار اومدم اما اصلا حوصله ندارم و خيلي دلم برات تنگ شده و دوست دارم كه زودتر ساعت ۳ بشه و بيام پيشت و با هم بازي بكنيم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامانی ستایش
16 فروردین 90 15:31
سلام خانومی. سال نو مبارک. همیشه روز اول بعد از تعطیلات خیلی سخته. منم یه ستایش کوچولو دارم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید. من لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترملوسم می باشد