ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

دخترملوسم

رسیدن سرما

1390/8/1 16:18
نویسنده : مامان مهربون
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسکم , امیدم ,‌نفسم , عشقم و هر چیز زیبای دیگر

ستایش جان هوا کم کم داره سرد میشه و خیلی باید مواظب خودت باشی , چون خیلی

گرمایی ستیو پتو اصلا روت نمیکشی , امیدوارم که این سرما هم به خیر و خوشی سپری

بشه .

دیشب مامانی کلاس داشت و شب خونه مادر جون موندیم و بخاطر شما بخاری را با کمک

بابایی نصب کردند تا فرشته کوچولوی ما خدایی نکرده سرما نخوره , آخه این چند روز هوا

خیلی سرد شده .

دیشب با کنجکاوی پیش بابایی ایستاده بودی و مثلا بهش کمک میکردی و پیچ گوشتی و

بست گاز دستت بود و بابای منو صدا میکرد که شما را ببرم اتاق تا نبینی که چیکار میکنند تا

 بعدا سر وقت شیر گاز بخاری نری و شیطنت نکنی اما هر کسی نزدیکت میشد جیق

میکشیدی .

من هم از پشت گرفتمت و رفتیم آشپزخونه یکدفعه کلید خونه را دیدی من هم از فرصت

استفاده کردم و کلید را با پام از روی زمین برمیداشتم و به شما میدادم و این کار من خیلی

 برات خنده دار بود و از ته دلت با صدای بلند میخندیدی که خاله سولماز گفت که بریم

اتاقش تا خنده هاتو از نزدیک ببینه , خلاصهدیشب خیلی به شما خوش گذشت و آخر شب

هم گرسنه ات شده بود که ماکارونی خوردی و تا گذاشتمت سر جات سریع خوابت برد.

niniweblog.com niniweblog.com

خدایا اصلا باورم نمیشه که یکسال و نیم از به دنیا اومدن ستایش جونم میگذره و دخترم

دیگه یواش یواش داره حرف میزنه و من خیلی خوشحال هستم که بعد از این هر چی که

بخواد میتونه خودش بگه .

ستایش جان به اندازه تک تک ستاره های آسمان دوستت دارم و آرزو میکنم که در آینده به

 تمام آرزوهات برسی و خوشبخت باشی عزیزم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترملوسم می باشد