ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

دخترملوسم

بدون عنوان

1390/8/11 16:49
نویسنده : مامان مهربون
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم , چند شب هست که خیلی اذیت میکنی و شبها با گریه تو جات جابجا میشی ,

 نمی دونم بخاطر واکسن هست یاچیز دیگه و اینکه دوباره هیچی نمیخوری و من خیلی

 ناراحت هستم که دخترم دوباره ضعیف میشه , تو را خدا یه کمی با مامانی همکاری کن

قبول دارم خودم این چند وقته اصلا حوصله ندارم و درگیر درسهام هستم و ناراحت از اینکه

نتونستم با بچه های کلاس پیش برم .ناراحت

دخترم ذهنم خیلی مشغوله , یک طرف درگیر کار , کار خونه , فکر فرشته کوچولوم , درسهام

 و بابای عزیز خیلی به هم ریخته هستم.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

مامانی شما خیلی پرجنب و جوش هستی و دلت میخواد که من و بابایی مدام باهات بازی

بکنیم , قربون اون دل برم که همش بازی میخواد و خسته نمیشه میدونم ما مقصریم که

وقت زیادی پیشت نیستیم و وقتی ما رو میبینی همش میخوایی بازی بکنی .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ستاره من خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستتتتتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررررم

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
12 آبان 90 13:10
سلام مامان ستایش نگران نباش طبیعی ایه.ستایش جان الان چون داره همه چیز و می فهمه می خواد که همیشه پیشش باشین .دختر منم اونجوریه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترملوسم می باشد