ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

دخترملوسم

خرید مسواک و خمیردندان

1390/8/8 9:24
نویسنده : مامان مهربون
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام , روز گذشته مامانی کلاس داشت و بابایی شما را ازخونه مادر جون آورد جلوی در

 

دانشگاه ،من اصلا باور نميكردم كه شما تو ماشين تنهايي نشسته باشي و مادر جون و

 خاله ها هم با ترس اجازه داده بودندكه بابايي شما را بياره پيشم.niniweblog.com

niniweblog.com

من هم بعد از كلاس اومدم بيرون و شما پشت فرمون نشسته بودي و رانندگي ميكردي منو

كه ديدي با ذوق ميگفتي ماماني بيا ماماني بيا و سوار ماشين شديم تا بريم خونه.niniweblog.com

چون دختر خيلي خوبي بودي و خيلي وقت بود كه ميخواستيم برات مسواك بخريم سر راه

 رفتيم و از داروخانه يك مسواك و خميردندان براي شما خريديم خيلي خوشحال شدي و

 توي ماشين مسواك را باز كردم و توي دستت گرفتي و با ذوق ميگفتي مسوال .

 

niniweblog.com

قربون اون حرف زدنات برم من ،عاشقتم ، خيلي دوستت دارم .

شب هم با خاله خيلي صحبت كردي و جالب اينكه خودت را لوس ميكردي و جوابشو

ميدادي و من و بابايي فقط داشتيم نگات ميكرديم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کفش اصل ترک
8 آبان 90 10:19
فروش استثنائی کفش های چرم ساخت ترکیه
مسعود
14 آبان 90 17:37
سلام مادر وبلاگ زیبایی داری با عکسای خوشکل خوشحال میشم به وبلاگ کودکانه منم سر بزنی منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترملوسم می باشد