ستايشستايش، تا این لحظه: 14 سال و 15 روز سن داره

دخترملوسم

بیست ماهگی

1390/10/4 11:41
نویسنده : مامان مهربون
519 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام گل من

عزیزم بیست ماهه شدی مبارک باشه ، دختر خوبم داره بزرگ ميشه و خيلي از كلمات

را ميگه و دو جمله اي هم صحبت ميكنه مثل :

بابا  پاشو بريم = بابا پاشو بيم

خاله بيار ديگه = آله بيا ديه

بازي كنيم = بازي تونيم

مكالمه تلفني با ستايش

مامان : سلام ستايش جون

ستايش: سلللللللللللللللللام

مامان : خوبي؟

ستايش : بللللللللله

مامان : چه خبر؟

ستايش: سلامتيييييييييي

مامان : ديگه چه خبر؟

ستايش:خبري نيس

مامان : به به خوردي عزيزم

شتايش : بله اوردم

الهي فداي اون شيرين زبونيات بشم من مامان ، عاشق صحبت كردن باهات پشت تلفن

هستم و جالب تر اينكه موقع صحبت كردن مثل بابا مجيد راه ميري و صحبت ميكني يا اينكه

تكيه ميدي ديوار و سرت را ميچسبوني به شونت مثل آدم بزرگها و صحبت ميكني.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


 بازي جديدي كه ياد گرفتي پشتي مبلها را مثل پله درست ميكني و با شمارش 1 2 3  تا

 برسي روي مبلها وخيلي ذوق ميكني و نوبتي من و بابايي هم بايد با شما بازي بكنيم ،

ديشب دستهاتو به پشت سرت ميزاشتي و از پله ها پايين ميومدي نميدونم كه از كي ياد

گرفتي خوشگل من.

ديگه اينكه جمعه گذشته از تهران كه اومديم شما را برديم قلعه جادويي چون مراسم شب

يلدا داشتند خيلي شلوغ بود و نمايش اجرا كردند و شما با تعجب نگاه ميكردي و كلي هم

بازي كردي تاب بازي ، سرسره بازي ، كه سري آخر از سرسره كه پايين ميومدي سرت به

گوشه اش خورد و كلي هم گريه كردي كه مجبور شديم زودتر خونه بياييم.

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگس
5 دی 90 8:23
ایشا الله همیشه سالم و سر حال باشه دخترمون مرسی از جوابتون کد 111 برای شرکت در جشنواره یادتون نره
مامان ملینا
6 دی 90 11:46
سلام به این دختر شیرین زبون . ملینا هم 21 ماهشه خیلی قشنگ حرف می زنه.مامان ستایش احساستو می فهمم. بوسسسسس برای دختر شیرین زبون.
خاله سولماز
7 دی 90 11:49
ستایش جون ، عشق من ، عمر من سلام . الهی قربون اون شیرین زبونیات برم که دل همه رو بردین اگه بدونی مامانی چقدر واسه شما زحمت کشیده یه وبلاگ خیلی خیلی خوشگل درست کرده ، منم میخوام کمکش کنم و عکساتو رو وبت بزاریم . در ضمن یه خورده دیگه بیشتر از این شیرین زبونی کنی شاید دیگه نتون جلوی خودم بگیرم و می خوام بخورمت ....
مامان ملینا
26 دی 90 14:15
سلام مامان ستایش کجایی نیستی دلمون برات تنگ شده
مامان ملینا
3 بهمن 90 13:45
سلام مامان ستایش غیبت داری می خوری پس کجایی پس چرا پست جدید نذاشتی.منتظرم تا از شیرین زبونی های ستایش بخونم
lمامان پونا
5 بهمن 90 11:29
ممنون که به ما سرزدی.ستایش جونو ببوس گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترملوسم می باشد